woensdag, 30. november 2005 - 8:59

Biertje weer terug aan boord bij KLM

Amstelveen

KLM introduceert met ingang van vandaag op alle Europese vluchten in de Economy klasse een geheel nieuw cateringconcept. KLM komt hiermee tegemoet aan de wensen van de passagiers.

Zo zijn diverse A-merken in het assortiment opgenomen en komen wijn en bier weer terug aan boord. Met deze laatste aanpassingen is de catering meer in lijn met het Europese Economy product van Air France.

Het nieuwe concept is tot stand gekomen na diverse onderzoeken onder KLM passagiers en in overleg met diverse fabrikanten van topmerken. Zo worden naast de Bertolli-sandwich, die al op een aantal Europese vluchten wordt geserveerd, ook meerdere A-merken zoals Old Amsterdam- en Maaslander-kaas aangeboden.

Paul Gregorowitsch, Executive Vice President Commercial: “KLM is klantgericht. We blijven daarom voortdurend investeren in het verbeteren van het product, zowel op de grond als in de lucht. Doelstelling daarbij is een hogere passagierswaardering en dus een tevreden klant�.

KLM Economy passagiers op extra lange vluchten (langer dan 170 minuten) die voor 10.00 uur vertrekken, krijgen een Hero Wellness Box met onder meer een Hero B’tween-reep, Hero Wellness-jam, een flesje Fruit2day en een warme croissant. Op extra lange Europese vluchten die na 10.00 uur vertrekken, serveert de bemanning een Heinz Box met onder meer een koude pastasalade, Cantadou-kaas en een warme slice focaccia.
Categorie:
Tag(s):