maandag, 17. januari 2005 - 14:49

CV veroorzaakt brand in kledingkast

Den Haag

Op een bovenwoning aan de Amsterdamse Veerkade in Den Haag is maandagmiddag brand uit gebroken. Tijdens de brand waren twee volwassenen en een kind in het huis aanwezig. De aanwezigen hadden rookklachten en konden ter plaatse door de GGD worden behandeld, aldus een woordvoeder van de brandweer.

Tijdens de brand was de bewoonster met haar kinderen van huis, maar twee volwassenen en een kind lagen in de woning nog te slapen. Ze waarschuwden na het ontdekken van de brand de brandweer, maar konden het pand niet verlaten omdat de bewoonster de deur op slot had gedaan.

De brand brak uit in een kledingkast waar ook een cv-installatie hing. De brandweer vermoedt dat de kleding te dicht bij de installatie heeft gehangen, waardoor deze vlam kon vatten.

© BON / Foto: Ronald Fleurbaaij
Provincie:
Tag(s):