zondag, 2. januari 2005 - 22:22

En dan dit: CD-speler voor nieuwjaarsduikers.

Enschede

Als megastore moet je creatief zijn om de klant te binden.De media-markt in Enschede bedacht wel een hele speciale stunt om 2005 te beginnen. Een CD-speler voor 3 euro voor wie hem in zwemkledij ophaalt.
<BR>

100 CD-spelers waren er voor 3 euro en een bon voor een ieder die zondag om 12.00 in zwemkledij hem op kwam halen.Dat bedacht de mediamarkt als stunt bij de opening van de eerste koopzondag van het nieuwe jaar. En ze stonden er allemaal in zwembroek, zwemvliezen aan en duikbril op. In een lange rij achter elkaar in een electronika zaak in zwembroek, een niet alledaags gezicht. Er was ook veel toegestroomd publiek om dit niet alledaagse tafereel te aanschouwen. Niemand ging uiteindelijk teleurgesteld naar huis, een ieder die op kwam dagen kreeg een CD-speler. Gelukkig voor de zwemlustige mensen zit de media markt in het onlangs voor miljoenen herbouwde overdekte winkelcentrum “de Klanderij�, dus niemand leed kou of ging met een natte zwembroek naar huis.
(c) BON/tekst/foto:Robert Hoetink.
Provincie:
Tag(s):