donderdag, 17. maart 2005 - 0:36

Gaat u voor de winst?

Lelystad

Onder het motto: 'speelt u met uw bedrijf of gaat u voor de winst?’, start Innovam tijdens het NDA-Congres 2005 een nieuwe publiciteitscampagne die ondernemers in de mobiliteitsbranche moet doordringen van het feit dat het hoog tijd is voor een nieuwe aanpak in klantbenadering.

De toenemende hoeveelheid elektronica en accessoires in nieuwe auto’s, gecombineerd met de klant anno 2005, die veel mondiger, kritischer en veeleisender is, vereisen volgens Innovam een goed georganiseerde after sales-afdeling. Het opleidingsinstituut vindt dat elke medewerker met klantcontact anders moet gaat denken, zich moet realiseren dat ‘after sales geen spelletje is, maar een serieuze zaak die de bron van inkomsten vormt voor het autobedrijf en er van doordrongen moet zijn dat die bron opdroogt als hij of zij niet inspeelt op de wensen van de klant’.

Uiteraard wil Innovam een rol spelen bij dit proces. De kern van de nieuwe campagne is dan ook dat Innovam meer is dan een fabriek die APK-keurmeesters aflevert. Een woordvoerder: ‘Innovam ontwikkelde op basis van praktijkervaring specifieke instrumenten om bedrijven van dienst te zijn bij professionalisering. Als uitgangspunt voor een goed advies onderzoekt Innovam drie belangrijke onderdelen: de juiste processen, de juiste medewerker op de juiste plek en de juiste motivatie. In aanvulling op het advies biedt Innovam een breed scala aan trainingen voor het begeleiden, ontwikkelen, motiveren en trainen van medewerkers.

©BON/Sjaak Bron:Bovagkrant
Categorie:
Tag(s):