donderdag, 21. april 2005 - 20:09

'Love Boat krijgt concurrentie'

Naast alle ondernemingen die zakenman en ondernemer Stelios heeft bedacht voor zijn firma easyGroup, komt hij naast zijn firma EasyJet (de prijsvechter in de luchtvaart) nu ook met EasyCruise. De zakenman wil ook op zee zijn 'zeeslag' maken en de concurrentie aangaan met vooral de dure cruisemaatschappijen die voor veel mensen financieel onhaalbaar zijn. Tegen stuntprijzen kunnen mensen nu online of telefonisch een cruise boeken en hun droomreis waarmaken op een zeer opvallend oranje schip. Ook het interieur is flink aangepast aan Stelios lievelingskleur; oranje.

De reiziger moet er echter wel rekening mee houden dat de prijzen exclusief drankjes en hapjes zijn. Wel inbegrepen is de slaapplaats en het varen van het schip.

Het eerste schip zal deze zomer gaan varen langs bekende badplaatsen van Italië en Frankrijk. Het cruiseschip zal elke avond aanleggen bij een haven en de mensen kunnen dan van boord om zich te vermaken. Voordeel van deze cruise is dat men kan inschepen en het schip kan verlaten in elke haven als men maar minimaal twee nachten op het schip doorbrengt. Doelgroep voor deze cruises zijn twintigers, dertigers en veertigers. Foto's EasyGroup
Categorie:
Tag(s):