donderdag, 27. januari 2005 - 14:10

Wat karakter heeft, moet karakter houden

Soesterberg

Eye Wish start 28 januari 2005 met een serie nieuwe campagnes. De 90 kwaliteitsopticiens zetten in een aantal uniek vormgegeven tv-filmpjes de bril neer als een middel dat expressie geeft aan de identiteit van mensen. Wat karakter heeft moet karakter houden.
<BR>

Een mooie zwart-wit film waarin een ondeugend lief klein meisje zoet in de camera kijkt. Eerst zonder bril en dan met. De voice over zegt: Wat ondeugend is, moet ondeugend blijven.

Het is één van een aantal nieuwe tv-commercials van Eye Wish. Met deze campagne wil Eye Wish benadrukken dat zij naast vakmanschap ook oog heeft voor de identiteit en het karakter van mensen. Eye Wish heeft voor iedereen een passende bril die niet alleen zorgt voor goed zien, maar juist ook voor er goed uitzien.

Bij de nieuwe campagnestrategie van Eye Wish hoort ook een nieuwe slogan met als basisingrediënt menselijke ambitie: De beste opticien, dat willen we zijn.
Eye Wish start met print, tv-uitingen en winkelmaterialen op 28 januari 2005.
Elke campagne eindigt met een sympathieke aanbieding. Voor de eerste campagne is dat: De nieuwe collectie is binnen. Ter introductie 75 euro korting bij aankoop van een bril.
Vraag naar de voorwaarden.

Meer informatie: www.eyewish.nl
Categorie:
Tag(s):