donderdag, 3. maart 2005 - 8:38

Wereldwijde campage verkeersveiligheid

Lelystad

De ‘Think Before You Drive’ campagne start op 6 mei 2005 tijdens de Spaanse Formule 1 Grand Prix in Barcelona en zal vervolgens in de rest van Europa en daarna wereldwijd worden geïntroduceerd. De campagne bestaat ondermeer uit:

Miljoenen leaflets met advies over verkeersveiligheid die door Bridgestone worden geleverd en door campagnepartners, inclusief de aan de FIA Foundation verbonden nationale automobielclubs, worden verspreid.

Crash simulators voor veiligheidsgordels, afkomstig van de FIA Foundation, worden ingezet op de Bridgestone stand tijdens de meeste Europese Formule 1 Grand Prix races en de grote autoshows.

Miljoenen bandenspanningmeters om de bandenspanning en profieldiepte van een band af te kunnen lezen worden tijdens campagne-evenementen door leden van de automobielclubs onder automobilisten verspreid, evenals aan bezoekers van Formule 1 Grand Prix races.

Meer informatie vindt u hier

©BON/Sjaak
Categorie:
Tag(s):