donderdag, 27. april 2006 - 21:35

Campagne moet trots Limburger vergroten

Venlo

Gedeputeerde Martin Eurlings van Economische Zaken heeft donderdag samen met financieel directeur Jan van den Belt van Océ, in Venlo het startschot gegeven voor de Limburg Imago campagne. Dat gebeurde bij Océ in Venlo door het onthullen van drie grote publicatieborden.

De eerste borden zullen binnen een week te zien zijn bij Océ in Venlo, Orbis medisch en zorgcentrum in Sittard-Geleen en Licom in Parkstad. Het gemeenschappelijke motto van de campagne is : ‘Limburg grensverleggend’.

Het doel van de campagne is om de innovatieve kracht van Limburg te profileren en daarmee het gevoel van trots en zelfbewustzijn te vergroten. De campagne sluit nauw aan bij de zogeheten Versnellingsagenda. Daarin wordt een groot aantal innovatieve projecten benoemd die de economie in Limburg de komende jaren gaan versterken. De Provincie Limburg werkt in de Versnellingsagenda nauw samen met het Limburgse bedrijfsleven, organisaties en non-profit-instellingen.

Een TV-serie later dit jaar zal het succes van verschillende Limburgse bedrijven en instellingen belichten.
Provincie:
Tag(s):