dinsdag, 7. maart 2006 - 16:52

De Grote Clubactie op weg naar nog meer succes

Tilburg

De Grote Clubactie, de non-profitorganisatie die verenigingen financieel ondersteunt door het
organiseren en volledig faciliteren van een jaarlijkse loterij, gaat 2006 van start met een nieuw
logo. Dit logo staat geheel in het teken van nationale trots en winst voor het deelnemende
verenigingsleven. Daarnaast heeft de Grote Clubactie in Vacansoleil een nieuwe hoofdsponsor gevonden. Beide organisaties nemen hun maatschappelijke verantwoordelijkheid om actieve deelname aan de samenleving van ouderen, jongeren en kinderen te bevorderen.

De Grote Clubactie kijkt terug op een succesvol jaar. In 2005 werd niet alleen een record aantal loten verkocht (3,6 miljoen), maar ook het aantal deelnemende verenigingen is aanzienlijk gestegen.“Deze stijgende lijn willen we graag voortzetten�,z egt Peter Helmer,dir ecteur Grote Clubactie.“Het nieuwe logo en onze nieuwe hoofdsponsor Vacansoleil spelen daarbij een belangrijke rol. Beide symboliseren onze ambitie om ons succes uit te breiden en daarmee nog méér financiële steun aan het Nederlandse verenigingsleven te verlenen.�

De Grote Clubactie en Vacansoleil hebben een overeenkomst gesloten voor minimaal drie jaar,w aarin geld en prijzen beschikbaar worden gesteld. Algemeen directeur Vacansoleil Bart van der Linden ziet veel overeenkomsten in doelstellingen van beide organisaties.“Het Nederlandse verenigingsleven is van groot maatschappelijk belang. Door ondersteuning van de Grote Clubactie wil Vacansoleil - in het verlengde van de luxe kampeervakanties die onze onderneming verzorgt - een bijdrage leveren aan de beweging en ontspanning van miljoenen mensen. De Grote Clubactie is voor ons een unieke partner om deze doelstelling
waar te maken.�

De toegevoegde beeltenis aan het logo is een combinatie van een juichend verenigingslid én het euroteken. Het benadrukt het succes en de winst die deelname aan de Grote Clubactie verenigingen oplevert. Door het gebruik van de kleuren rood en blauw,in combinatie met wit,w ordt gerefereerd aan de nationale trots. Met het nieuwe logo ondersteunt de Grote Clubactie haar groeiambitie die men samen met de deelnemende verenigingen wil bereiken.
Provincie:
Tag(s):