woensdag, 29. november 2006 - 19:17

Stormloop op 'Er gaat niets boven Groningen'-postzegels

Groningen

Marketing Groningen heeft een groot succes geboekt met de verkoop van speciale 'Er gaat niets boven Groningen'-postzegels. De eerste oplage van 20.000 zegels was binnen veertien dagen vrijwel uitverkocht. Een tweede druk is inmiddels in voorbereiding. De actie vormt een onderdeel van de ‘Er gaat niets boven Groningen'-campagne.
Op 15 november lanceerde Marketing Groningen de 'Er gaat niets boven Groningen'-postzegels. Iedereen kan nu, net als FC Groningen voetballer Erik Nevland (op de foto links), ambassadeur van Groningen worden door post (zowel privé als zakelijk) te versturen met deze bijzondere zegels.

De 'Groningen postzegels' zijn verkrijgbaar via www.groningerpostzegels.nl en bij alle VVV-kantoren in de provincie en zijn een groot succes. Het loopt zo goed dat nu, twee weken na de lancering, de eerste druk van 20.000 zegels al zo goed als uitverkocht is.

Marketing Groningen heeft intussen een tweede, nieuwe druk van de postzegels in voorbereiding Die zullen, vooruitlopend op de aangekondigde tariefverhoging voor 2007, alvast de waarde van 44 cent hebben. Voor verzamelaars is dat opnieuw bijzonder, want daarin wijken ze af van de eerste oplage.

Voor ambassadeurs in spé is er keuze uit een vel met 50 zelfklevende Groningen zegels of voor kleine setjes met 10 zegels met een prijs van . respectievelijk € 22,00 en € 4,40.
Provincie:
Tag(s):