woensdag, 11. oktober 2006 - 8:46

Woningbrand door pan met eten

Putten

Aan de Van Dedemstraat in Putten ontstond dinsdagmorgen brand in een woning door een pan met eten die langdurig stond te komen. De 58-jarige bewoner werd door de brandweer uit de woning gehaald. Hij werd met ademhalingsproblemen overgebracht naar het ziekenhuis.

De brand aan de Van Dedemstraat werd rond 05.25 uur ontdekt door een oplettende buurman die meteen politie en brandweer belde. De man meldde dat de bewoner vermoedelijk nog in de woning was dus werd ook de ambulancedienst gewaarschuwd. De brandweer vernielde een ruit om in de woning te komen, trof de 58-jarige bewoner aan en bracht hem in veiligheid.

De man werd met ademhalingsproblemen per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis. De brand is zeer waarschijnlijk ontstaan door een pan met eten die langdurig heeft staan koken.
Provincie:
Tag(s):