zaterdag, 8. december 2007 - 15:55

Bewoners ademen rook in tijdens brand

Delfzijl

Twee bewoners van een flatwoning aan de Kustweg in Delfzijl zijn na het inademen van rook overgebracht naar het ziekenhuis. Er was brand ontstaan in de woning van de 75-jarige man en de 71-jarige vrouw.

Het tweetal had tijdens het blussen rook ingeademd. Agenten hebben het echtpaar uit de woning gehaald. Het echtpaar is ter observatie opgenomen in het ziekenhuis. De politie doet onderzoek naar de oorzaak van de brand.
Provincie:
Tag(s):