maandag, 2. april 2007 - 15:35

Een nieuwe Corsa, of iedere maand nieuwe schoenen

Amsterdam

Hij is jong en flitsend, de nieuwe Opel Corsa. En dus is het geen toeval dat Opel en de populaire muziekzender MTV een samenwerking zijn aangegaan voor de promotie van de Corsa. Het is een logisch vervolg op de introductieactiviteiten - waar onder andere de Spaanse ‘popgroep’ The C.M.O.N.S. al een hoofdrol speelde - om de Corsa ook onder een jongere doelgroep onder de aandacht te brengen. Via MTV wordt deze doelgroep nu een interessant aanbod gedaan: voor € 149,- per maand een nieuwe Corsa.

Corsa Choices is een financiering die de aanschaf van een splinternieuwe Corsa bereikbaar maakt. Via een TV-commercial op MTV wordt de ‘funky, fun-tastic’ Corsa aangeboden voor een maandelijks tarief dat vergelijkbaar is met de prijs van een paar mooie schoenen. Ook via www.opel.nl is dit door MTV gemaakte filmpje te zien. Hierin kijkt een meisje verlekkerd naar een paar schoenen van 149 euro. Haar vriend besteedt dat bedrag echter anders en pikt haar op in zijn nieuwe Corsa. Voor dezelfde 149 euro per maand.

Het betreft dan de driedeurs Corsa Essentia met 1,0-liter motor. Ook voor alle andere uitvoeringen van de Corsa geldt een gunstige Corsa Choices-financiering. Via de car configurator op opel.nl is direct het gunstige maandbedrag uit te rekenen. Bovendien worden daarbij alle andere financiële gegevens en voorwaarden vermeld. De potentiële klant weet zo dus precies waar hij of zij aan toe is.

De nieuwe Corsa is een zeer complete auto met hoogwaardige techniek en uitstekende rijeigenschappen. De auto combineert een dynamisch en stoer ontwerp met duurzaamheid en betrouwbaarheid. Hij is aansprekend, eigentijds en hip. Door zijn multifunctionele interieur biedt de Corsa veel gebruiksgemak. Het slimme Flex-Fix®-draagsysteem maakt het mogelijk in een ommezien twee fietsen mee te nemen – ondanks de compacte afmetingen van de Corsa.

De Opel Corsa onderscheidt zich niet alleen door z’n voorkomen en prestaties, ook de marketingactiviteiten zijn onderscheidend. Zo was er vorig jaar al een samenwerking met MTV, ontwierp styliste/designer Mada van Gaans een trendy raam-/tashanger voor de Corsa en werd het model actief door de C.M.O.N.S. en op muziekfestivals gepromoot.
Categorie:
Tag(s):