vrijdag, 31. augustus 2007 - 13:19

Nieuwe lancia Musa maakt debuut in Venetië

Lijnden

De nieuwe Lancia Musa maakt zijn werelddebuut tijdens het 64ste Internationale Filmfestival van Venetië, waar Lancia voor het tweede achtereenvolgende jaar optreedt als hoofdsponsor. Lancia als symbool van ‘verandering in continuïteit’; een teken uit het verleden gestoken in een modern jasje. Een logo van een merk dat zich richt op toekomstige uitdagingen, maar dat trots is op haar historische identiteit.

De nieuwe Musa is de opvolger van een succesvol model dat in drie jaar automobilist aan zich te binden. In 2006 en 2007 was de Lancia Musa zelfs de best verkochte compacte MPV van Italië.

De Lancia Musa heeft een restyling ondergaan en heeft dankzij een aantal stijlelementen volgens de laatste trends een fraaier en moderner uiterlijk gekregen. Bovendien oogt de Musa hierdoor een stuk ruimer.
De voorzijde van de auto werd voorzien van een aantal chroom accenten, die niet alleen de nieuwe styling benadrukken, maar de auto bovendien een dynamisch uiterlijk verlenen, hetgeen terug te zien zal zijn in de toekomstige Lancia modellen. In het midden van de chromen grille pronkt het nieuwe Lacia logo.
Categorie:
Tag(s):