vrijdag, 9. mei 2008 - 11:39

@home haalt woede van klanten op de hals

Groningen

Het kabelbedrijf @home heeft de woede van een flink aantal klanten op de hals gehaald. Dit door enkele dagen voor de automatische incasso een brief te sturen dat er in de maand mei twee maal geïncasseerd gaat worden. Een nieuw administratiesysteem zou hier de oorzaak van zijn.

Bart Ledergang van @home neemt de klachten van de klanten nogal luchtig op. ‘Door de feestdagen is het niet gelukt om de brief op tijd bij de klanten te krijgen. Het gaat om 1,6 miljoen aansluitingen en we hebben in batches de brieven aangeboden bij TNT.’

Ondanks dat het bedrijf al een jaar gefuseerd is met multikabel en casema, wilde @home haar klanten pas een maand van te voren inlichten over de nieuwe manier van incasseren. De klanten van @home betaalde het maandbedrag altijd achteraf en nu moet men vooruit gaan betalen. Hiermee gaat @home op de zelfde wijze abonnementsgeld heffen als haar fusie partners.
Provincie:
Tag(s):