zaterdag, 19. januari 2008 - 15:33

Kalfje komt om bij boederij brand

Scherpenzeel

Zaterdagochtend is in een boerderij aan de Gracht brand uitgebroken. In het strohok was vermoedelijk brand ontstaan in één van de verwarmingslampen. Deze lampen hingen daar om vier stierkalfjes te verwarmen. Door de vele rook overleefde één van de kalfjes het niet.

De brandweer was snel ter plaatse en kon voorkomen dat de brand oversloeg naar andere delen van de boerderij. Bij de brand is vermoedelijk asbest vrijgekomen.
Provincie:
Tag(s):