vrijdag, 8. februari 2008 - 13:22

Reclamebureau neemt revanche

Amsterdam

Het Amsterdamse reclamebureau Lowe ergert zich - zoals een goed reclamebureau betaamt - aan slechte reclame. Zeker als die slechte reclame ook nog eens al bijna een jaar voor de deur van het eigen bureau te zien is. En zonder resultaat. Het betreft een groot TE HUUR-bord.

Het bureau trachtte met enkele telefoontjes de verhuurder te bewegen om het bord te verwijderen, maar tevergeefs. Vervolgens deed het waar het goed in is; op een creatieve manier resultaat bereiken.

Algemeen directeur van Lowe Ed Stibbe zegt: "Belachelijk dat iemand zomaar een jaar lang zo'n bord bij je voor de deur mag zetten. Het schaadt de reputatie van het reclamebureau. Want natuurlijk krijgen we wel eens vragen of het wel goed met ons gaat, terwijl het gaat om percelen achter ons bureau. Voetballers nemen revanche met hun voeten, wij in dit geval met onze creativiteit!".

Het bureau plaatste een eigen bord naast het gewraakte bord, met daarop een grote pijl en de tekst: 'Een jaar geadverteerd zonder resultaat. Wél effectief adverteren? Bel Lowe.'

Stibbe zegt: "Eens kijken hoe lang het bord er nu nog staat."
Provincie:
Tag(s):