donderdag, 3. april 2008 - 18:47

Victoria Koblenko geeft Opel Agila aan Pink Ribbon

Amsterdam

Dat vrouwen een zwak hebben voor modeaccessoires zoals tassen, schoenen of sieraden is geen nieuws. Maar voor modebewuste vrouwen gaat het nog een stapje verder. Een kwart van hen beschouwt een auto zelfs als het ultieme accessoire, zo bleek uit een onderzoek in opdracht van Opel onder ruim 1.200 vrouwen. De onlangs door Opel gelanceerde nieuwe trendy stadsauto Opel Agila inspireerde beeldend kunstenaar Luca Stappers – in samenwerking met model maker Simon Deering – tot een extravagante metafoor: de ‘Agila City Heels’.

Dit paar zeer exclusieve schoenen, met de neus van de nieuwe stadsauto, werd op woensdagavond 2 april onthuld tijdens een bijzondere party in schoenenwinkel SHOEBALOO in de Amsterdamse P.C. Hooftstraat. In aanwezigheid van Bekende Nederlanders zoals Georgina Verbaan, Victoria Koblenko, Nikkie Plessen, Lieke van Lexmond en Maik de Boer werden de Agila City Heels geïntroduceerd. Uiteraard door een prins die zijn witte paard voor deze gelegenheid had verruild voor een witte Agila…

Hij vond zijn Assepoester in de persoon van Victoria Koblenko die namens Opel de Agila van de prins beschikbaar mocht stellen aan het door haar gekozen goede doel, te weten Pink Ribbon.
Categorie:
Tag(s):