woensdag, 28. januari 2009 - 11:09

Dranghekken bij supermarkt om voetbalplaatjes

Nijmegen

Een Nijmeegs filiaal van Albert Heijn heeft dinsdag dranghekken moeten plaatsen om kinderen, die voetbalplaatsjes sparen, op afstand te kunnen houden.

Na schooltijd werd de supermarkt aan de Daalseweg ‘bestormd’ door zo’n 50 kinderen, die op zoek waren naar die voetballer dat in hun verzamelplakboek nog ontbreekt.

De filiaalhouder besloot op een gegeven moment dranghekken te laten komen omdat klanten, die met hun boodschappen naar buiten kwamen, werden overspoeld met de vraag of ze nog voetbalplaatsjes hadden.

Maar niet alleen in Nijmegen staan kinderen soms uren lang op de stoep van de plaatselijke supermarkt om hun serie compleet te krijgen. Een woordvoerder van AH laat in een reactie weten dat er bij alle filialen wel kinderen staan.

Op dit moment zijn er al zo’n 20 miljoen voetbalplaatsjes uitgegeven van de 100 miljoen die de keten op voorraad had.
Provincie:
Tag(s):