donderdag, 29. januari 2009 - 11:33

Fiat en X FACTOR slaan handen ineen

Fiat werkt samen met RTL Nederland in het RTL 4- programma ‘X FACTOR’. De reden om met elkaar in zee te gaan is dat de uitstraling van X FACTOR en Fiat’s credo ‘Put a smile on your face’ elkaar goed aanvullen en versterken. Dit is merkbaar in alle uitingen, zowel on als off screen. Middels billboards, idents, banners, streamspots, promo’s en visibility in de uitzendingen zullen diverse modellen van Fiat te zien zijn.

Hans Vervoorn, Directeur Public Relations Fiat: “Er zijn meerdere overeenkomsten tussen
X FACTOR en Fiat. Het ligt voor de hand dat onze modellen de X-factor hebben. Het draait om kwaliteit en de prestaties. Daarbij moet het ook nog vermakelijk zijn èn er goed uitzien. De link naar muziek is snel gemaakt: elke automobilist luistert er wel eens naar in zijn of haar auto.�

Paul Siero, CCO van RTL Nederland: “We zijn verheugd een samenwerking met Fiat aan te gaan. Het merk Fiat past uitstekend bij ‘X FACTOR’ en door de inzet van een sterke mix van de diverse commerciële mogelijkheden die een dergelijk groot programma biedt, zal deze samenwerking maximaal tot uiting komen.�

In ‘X FACTOR’ strijden solisten en groepen vanaf 15 jaar met elkaar. Het talent staat hierbij centraal, want wie bezit immers de geheimzinnige X-factor? Niet alleen start de competitie onder de kandidaten, ook de juryleden Gordon, Eric van Tijn, Angela Groothuizen en Stacey Rookhuizen gaan voor de winst.

In februari krijgen zij (na de auditierondes) een van de vier categorieën onder hun hoede: jongens 15 t/m 25 jaar, meisjes 15 t/m 25 jaar, solisten 26 jaar en ouder of zanggroepen. Met hulp van coaching, styling en training begeleiden de juryleden op geheel eigen wijze hun kandidaten op weg naar de finale.
Categorie:
Tag(s):