woensdag, 30. maart 2011 - 19:12

Connexxion belooft beterschap met OV-chipkaart

Utrecht

De komende maanden zal Connexxion diverse verbeteringen doorvoeren in de service rond de OV-chipkaart. Dit heeft de vervoerder laten weten in een reactie op een brief van Rover waarin verschillende problemen met OV-chipkaartservice van Connexxion werden aangekaart.

Verbeteringen die Connexxion heeft toegezegd zijn onder meer een gratis antwoordnummer voor declaratieformulieren en verbeteringen in de software van in- en uitcheckapparatuur. Rover is tevreden met het antwoord van Connexxion.

Enkele weken geleden stuurde Rover een brief aan Connexxion met het dringend verzoek per direct verbeteringen door te voeren in de service rond de OV-chipkaart. Veruit de meeste OV-chipkaart klachten die Rover bereiken, hebben betrekking op Connexxion.

De verbeteringen vergen enige maanden uitvoertijd, Connexxion verwacht in het voorjaar van 2011 gereed te zijn. Rover is tevreden met deze toezeggingen van Connexxion en hoopt snel een afname van klachten te merken.
Provincie:
Tag(s):