maandag, 1. augustus 2011 - 21:36

NS-abonnementen blijken moeilijk verkrijgbaar

Utrecht

Rover maakt zich ernstige zorgen over de verkrijgbaarheid van de nieuwe NS-abonnementen.

In tegenstelling tot eerdere toezeggingen van NS, blijken de abonnementen niet verkrijgbaar via de NS-servicebalie. Medewerkers blijken bovendien vaak van niets te weten en veel reizigers worden met lege handen weer naar huis gestuurd. Rover heeft NS om opheldering gevraagd.

Per 1 augustus zijn diverse nieuwe NS-abonnementen te koop. Rover ontvangt echter veel klachten van reizigers die trachten een nieuw abonnement aan te schaffen maar met lege handen weer thuis komen. De abonnementen zijn nog niet verkrijgbaar bij de NS-balies en NS-medewerkers blijken slecht geïnformeerd. Wie een nieuw abonnement wil aanschaffen, wordt verwezen naar de NS-website. Maar wie geen digitale pasfoto heeft, kan hier in het bestelproces tegen moeilijkheden aanlopen.
Provincie:
Tag(s):