woensdag, 2. maart 2011 - 19:21

Vlam in de pan, bewoners niet thuis

Schiedam

In een woning aan de Lekstraat in Schiedam-Zuid heeft woensdag korte tijd een klein brandje gewoed. De bewoners van het pand waren vertrokken, maar waren vergeten een pannetje van het vuur te halen.

Nadat de brandweer ter plaatse was gekomen moest de deur ingetrapt worden om in de woning te komen. Zij heeft het pannetje buiten gezet, waarna het gevaar geweken was. Voor zover bekend heeft het brandje verder geen schade aangericht.
Provincie:
Tag(s):