zondag, 4. maart 2012 - 18:48

Hond komt om bij keukenbrand

Roosteren

In Roosteren heeft zaterdagmiddag brand gewoed in de keuken van een woning aan de Hoogstraat. Bij de brand is de hond van de bewoners omgekomen.

De brand die rond 13:45 uur door de buren werd ontdekt, woedde in de keuken. Omdat niet zeker was of de bewoners thuis waren, is de brandweer van Susteren met twee blusvoertuigen uitgerukt. Bij het ter plaatse komen, bleken de bewoners niet thuis te zijn. De brand was binnen 15 minuten geblust. Bij verdere verkenning van de woning trof de brandweer de reeds overleden hond aan. Naast de brandschade in de keuken, heeft de woning veel rookschade opgelopen. De woning van de buren had lichte rookschade. De oorzaak van de brand is niet bekend.
Provincie:
Tag(s):