dinsdag, 2. juli 2013 - 15:58 Update: 03-07-2014 0:55

Verbeteren werk.nl hoogste prioriteit UWV

Foto van website werk.nl | Screenshot
Foto: Screenshot
Amsterdam

UWV is bezig met een grote operatie om van persoonlijke dienstverlening over te gaan naar online dienstverlening. Uit onderzoek van UWV en FNV blijkt dat een deel van de WW-gerechtigden moeite heeft met de online dienstverlening.

UWV realiseert zich dat een deel van zijn klanten de voorkeur geeft aan face to face dienstverlening. 'Toch bewandelen wij deze weg. Niet alleen vanwege de opgelegde bezuinigingen maar ook omdat het aansluit bij de behoefte van bijna 80% van onze klanten', aldus het UWV. Uiteraard neemt UWV de kritiek op de website werk.nl ter harte. Het verbeteren ervan behoudt volgens de uitkeringsinstantie de hoogste prioriteit. UWV verbetert deze zomer zoals gepland het gebruikersgemak en de beschikbaarheid van werk.nl.