zaterdag, 15. november 2014 - 14:51

Woningbrand door brand in wasdroger

Woningbrand door brand in wasdroger
Foto: Persbureau Sander van Gils
Sint-Michielsgestel

Een brand in een wasdroger heeft zaterdag voor flink wat schade gezorgd in een woning aan de Van Merodestraat in Sint-Michielsgestel.

Rond 12.45 uur werd de brandweer gealarmeerd voor een woningbrand. Bij aankomst van de brandweer waren de bewoners al buiten, zij hadden zichzelf in veiligheid weten te brengen. Bij de brand kwam een grote hoeveelheid rook vrij welke al vanaf grote afstand waarneembaar was. De brand woedde in een wasdroger welke op zolder stond. Zowel de zolder als de eerste verdieping liepen door de brand rook- en waterschade op. De brandweer ventileerde de woning en schakelde een gespecialiseerd bedrijf in die de woning verder gaat schoonmaken. 

Provincie:
Blik op 112: