vrijdag, 27. november 2015 - 13:17 Update: 27-11-2015 13:27

Mobiel CRM de trend

Mobiel CRM de trend
Foto: PerfectView
Den Bosch

Mobiel CRM is steeds meer de trend. Dat blijkt uit een onderzoek van Forbes op het gebied van mobiliteit.

Heel vreemd is dat natuurlijk niet. De technologie heeft zich de afgelopen jaren razendsnel ontwikkeld. De invloed van mobiliteit op de cloud markt en applicatie ontwikkeling neemt steeds meer en vaker toe. Hoe uit dat zich en wat zijn de voordelen van een mobiel CRM?

Mobiel internetgebruik neemt toe

Uit het onderzoek van Forbes komt naar voren dat ruim 80 procent van de werkende mensen niet meer achter een bureau werkt. We zijn veel meer onderweg aan het werk of gewoon achter de laptop, smartphone of iPad op de bank. Verder laat het onderzoek ook zien dat de meerderheid van het internetgebruik via mobiele apparaten plaats vindt. Zo is de wereldwijde penetratie van smartphones maar liefst 73 procent! 

De voordelen van een mobiel CRM

Wat levert een mobiel CRM een bedrijf nu op? Informatie moet steeds vaker realtime beschikbaar zijn en te allen tijde actueel. Het is daarom geen optie om updates alleen maar op kantoor bij te werken. Bovendien hoeven voor alle to-do's geen mensen meer op hun werkplek aanwezig te zijn. 

Het delen van bestanden en achtergrondinformatie gaat dankzij een mobiel CRM veel sneller en efficiënter. Op deze manier wordt het mogelijk om 7 dagen per week en 24 uur per beschikbaar te zijn voor een klant. Bovendien ben je op deze manier veel minder tijd kwijt aan administratie. 

Het Perfectview CRM

Een mobiel CRM dat je kunt inzetten voor jouw bedrijf is Perfectview CRM. Dit handige klantensysteem zit boordevol handige functies en mogelijkheden. Uiteraard is dit CRM ook mobiel toegankelijk. Daardoor kun je waar je ook bent werkzaamheden uitvoeren om je klanten van de beste dienstverlening te voorzien. Investeer op een slimme en rendabele manier in jouw bedrijf en zie niet alleen je omzet, maar juist ook je dienstverlening verbeteren!

Categorie:
Provincie:
Tag(s):