donderdag, 12. maart 2015 - 12:00 Update: 12-03-2015 13:07

Kennissessies Digitale Postkamer voor assurantiebranche

HOOFDDORP (EZPress) - Onlangs heeft DDi versie 3 van haar document software in gebruik genomen. Zo ook de vernieuwde Digitale Postkamer speciaal ontwikkeld voor de assurantiebranche. Om bestaande en potentiele klanten kennis te laten maken met de nieuwe generatie software organiseert het software bedrijf uit Hoofddorp op 19 maart een webinar en op 1 april twee workshops Digitale Postkamer voor de financiële dienstverlener.

(b)Straight through processing voor verzekeringspost(/b)
Financiële dienstverleners ontvangen dagelijks stapels post. Polis correspondentie van klanten en verzekeraars, schadeformulieren, offertes, prolongatiedocumenten, enzovoort. Allemaal informatie die binnenkomt via verschillende media. Deze ‘werkopdrachten’ worden vaak handmatig uitgezocht om ze vervolgens bij de juiste medewerker en/of afdeling te krijgen. Dat is niet alleen een tijdrovende klus. Ook komt het voor dat documenten kwijtraken tijdens dit proces. Informatie is hierdoor vaak niet compleet en up-to-date. Wat weer ten koste gaat van het servicelevel van de organisatie. De inzet van de Digitale Postkamer van DDi zorgt ervoor dat alle poststukken, ongeacht het medium, snel op de juiste plek terechtkomen. Zonder overbodige handmatige handelingen. Geautoriseerde medewerkers hebben 24/7 toegang tot de laatste versie van documenten in het DDi DMS (Document Management Systeem).

(b)Webinar en workshops Digitale Postkamer voor assurantiebranche(/b)
Tijdens het webinar van 19 maart 2015 demonstreert DDi hoe bovenstaand proces eruit kan zien met hulp van de Digitale Postkamer. Bezoekers krijgen online een kijkje in de keuken. Aan de hand van een praktijkvoorbeeld komen de belangrijkste functionaliteiten en nieuwe features van de software aan bod. Organisaties die graag live met DDi om de tafel zitten, kunnen zich inschrijven voor een van de workshops die het bedrijf op 1 april 2015 organiseert op zijn kantoor in Hoofddorp. Tijdens deze sessies laat DDi de nieuwste versie van de Digitale Postkamer zien en komt aan bod hoe de software eerder genoemde problemen oplost.

(b)Over DDi Information Automation Engineers(/b)
Wij DDi’ers geloven dat bedrijven optimaal willen communiceren met hun klanten. Door de huidige 24/7 internet economie zijn die klanten echter veeleisender geworden. Op alle mogelijke manieren nemen ze contact op met bedrijven. Via e-mail, post, social media, fax, etc. Informatie komt overal de organisatie binnen en wordt bewaard in mailboxen, de cloud, mappen op de server en postbakjes. Voordat berichten kunnen worden behandeld, zijn ze vaak al door vele handen gegaan. Organisaties zijn drukker met het bericht dan met de inhoud. Tot ergernis van de klant. Onze missie is om ieder bericht, ongeacht het medium, inhoudelijk toegankelijk te maken, met een minimum aan inspanningen gestructureerd af te handelen en beveiligd te archiveren.