dinsdag, 16. mei 2006 - 19:58

De Twaalfde Man

Vlaardingen

De door het modemerk "2-pack" opgezette t-shirt-actie "De Twaalfde Man" in samenwerking met VVCS, FIFA en Ruud van Nistelrooy, waarvan de opbrengst ten goede komt aan SOS-kinderdorpen, wordt een steeds groter succes.

Inmiddels heeft de website Kinderjournaal.nl belangeloos meegewerkt en een exclusief promotie-interview door de populaire 13-jarige presentatrice Rajacenna opgenomen met oud-voetballers Hans van Breukelen (ambassadeur van SOS-kinderdorpen), John Lammers en Marc van Hintum.

Door deze extra publiciteit hoopt "2-pack" op nog meer verkochte "De Twaalfde Man" t-shirts, en dus nog meer opbrengst voor SOS-kinderdorpen. Bekijk het interview op: www.2-pack.com.

Op deze site wordt tevens uitgelegd wat de actie inhoudt en hier is ook dit speciale Oranjeshirt te bestellen.
Provincie:
Tag(s):