donderdag, 1. juni 2006 - 19:03

Nieuwe sponsors voor Robert Doornbos

Het gaat goed met Robert Doornbos. Tijdens de vrije trainingen op vrijdag is hij altijd van voren te vinden en het team is tevreden over zijn prestaties. Dat het goed gaat is ook te zien aan de sponsors, de afgelopen races kreeg hij er weer een aantal bij.

Vanaf de Grand Prix van San Marino staat het bedrijf HPG op de helm van Doornbos. HPG staat voor Hugenholtz Property Group, een vastgoed onderneming uit Naarden. Vanaf de Grand Prix van Europa zijn er nog twee sponsors bij gekomen. Dat zijn Schooldesk, een firma die zich bezig houdt met de automatisering in het onderwijs, en Jumbo Supermarkten.

“De drie sponsors zijn allen persoonlijke sponsors van Robert�, aldus een woordvoerder. De logo’s zullen dus niet op de wagens van Red Bull Racing verschijnen. “Het doel van de sponsors is zijn carrière ondersteunen. Ze willen hem zonder al te veel poeha steunen, vandaar dat er niet veel aandacht aan gegeven is. De contracten lopen tot het einde van dit seizoen, maar kunnen volgend seizoen voortgezet worden als Doornbos in de Formule 1 blijft.�

Vorig jaar konden we het logo van KPN bewonderen op de helm van Doornbos, maar dit jaar was het logo niet meer te zien. Toch is KPN niet verdwenen volgens de woordvoerder. “KPN steunt Robert nog steeds, maar dan onder de merknaam Mediamall. KPN wil dat deze merknaam meer bekendheid krijgt.� Mediamall zorgt er voor dat televisie kijken een belevenis wordt. Uitzendingen via MediaMall kunnen zowel live als op verzoek plaatsvinden. Verder is het mogelijk om digitale beelden op te nemen.
Categorie:
Tag(s):