zaterdag, 10. februari 2007 - 0:24

De 'stoute' Huishoudbeurs

Amsterdam

Zaterdag is het weer zover. Dan gaan de deuren open van het grootste en gezelligste evenement van Nederland: de Huishoudbeurs. De huishoudbeurs wordt nog altijd gezien als het domein voor de Nederlandse vrouw. Zo’n 500 exposanten presenteren tijdens de Huishoudbeurs producten en diensten en laten bezoekers kennis maken met de nieuwste trends op het gebied van mode, verzorging, culinair, wonen en vrije tijd.

Na de pracht en praal van het glamourthema in 2006, staat dit jaar de ‘moeder aller beurzen’ dit jaar in het teken van ‘Stout’. De Nederlandse vrouw is ‘stout’, dit bleek onlangs uit onderzoek van TNS NIPO, maar ze levert wel graag een bijdrage aan de eerlijke handel op het gebied van levensmiddelen, kleding en cosmetica. En daar speelt de beurs dit jaar goed op in.

Tijdens Huishoudbeurs 2007 wordt o.a het spel Ultiem verlangen aan het grote publiek gepresenteerd. Dit nieuwe spel biedt antwoord op tal van intieme vragen. Aan de hand van sensueel getinte opdrachten en vragen ontdekken partners wat ze echt fijn vinden. Spelenderwijs doorbreken ze barrières en komen ze dichter tot elkaar. Ultiem verlangen werd ontwikkeld in samenwerking met seksuologen. Het kenmerkt zich door een vrouwvriendelijk, respectvol en opwindend karakter, waarbij de verschillende behoeften van mannen en vrouwen goed tot uiting komen.

Ook de neuzen worden dit jaar verwend op de Huishoudbeurs in het eerste Geurtheater ter wereld. Het publiek beleeft hier een driedimensionale, zinnenprikkelende voorstelling met beeld, geluid én geur. Geïnspireerd door twee nieuwe parfumlijnen van Ambi Pur 3volution creëerden o.a. auteurs Manon Uphoff, Rosita Steenbeek, DJ Victor Coral en VJ Danielle Kwaaitaal het schelpvormige Geurtheater.

Tijdens de laatste vijf dagen van de Huishoudbeurs wordt ook de negen-maanden-beurs gehouden in Amsterdam RAI. Dit evenement biedt van 14 tot en met 18 februari alles over en voor de zwangerschap, geboorte en baby's. Van informatie en advies over gezondheid en veiligheid tot de leukste kleertjes en het leerzaamste speelgoed. Met één toegangskaartje kunnen bezoekers van de Huishoudbeurs ook de negen-maanden-beurs bezoeken.
Provincie:
Tag(s):