Het is de bedoeling dat uiteindelijk alle aanbieders van internet en daarmee verbonden diensten zich aansluiten bij de geschillencommissie.
Een veelgehoorde klacht bij de Consumentenbond over internetproviders is dat problemen niet goed en vlug worden opgelost. Een geschillencommissie kan helpen om dit te doorbreken. Consumenten kunnen straks snel en goedkoop hun klacht over hun internetaanbieder bij de geschillencommissie laten behandelen.
vrijdag, 16. februari 2007 - 14:48
Geschillen-commissie voor internet-aanbieders
Amsterdam
Klanten van internetproviders kunnen straks op een makkelijke en betaalbare manier hun recht halen. De Consumentenbond en een aantal internetproviders hebben overeenstemming bereikt over de oprichting van een geschillencommissie. De nieuwe geschillencommissie zal in mei van start gaan. Aan de geschillencommissie doen onder andere mee: KPN, Orange,Tiscali, XS4all, Speedlinq en de kabelbedrijven @home, UPC en Casema.
Categorie:
Tag(s):