maandag, 11. februari 2008 - 19:51

Hoogeveen heeft grootste callcenter in de regio

Hoogeveen

Guido van Woerkom, hoofdirecteur ANWB en Jan Hennekam algemeen directeur Unigarant hebben vrijdag de opening verricht van het nieuwe en en gelijktijdig grootste callcenter van de regio.

Burgemeester Urlings gaf aan zeer verguld te zijn met deze vestiging, mede omdat de aard van de werkzaamheden nauw aansluiten bij de Hoogeveense arbeidsmarkt en hiermee Hoogeveen op de kaart wordt gezet als vestigingsplaats voor andere call vancenter en servicecentra.

Naast dit zogenoemde Contactcenter zijn ook de afdelingen Acceptatie, Buro watersport én de expertisedienst Garantex officieel van start gegaan in Hoogeveen. Ze hebben onderdak gevonden in het gebouw Eikstaete dat op een steenworp afstand ligt van het hoofdgebouw van Unigarant.

Burgemeester Urlings: “Ik ben heel erg blij met deze vestiging, want dit callcenter zal zeker zijn invloed hebben op de vestiging van andere callcentra in Hoogeveen. In het nieuwe stationsgebied is volop vestigingsruimte aanwezig voor dergelijke activiteiten�.

Ook binnen Unigarant is men zeer verguld met deze jongste ontwikkeling. Steven Voorn, manager van het callcenter: “Ik ben ontzettend trots op onze callcenter agents door de gedrevenheid waarmee zij de klant helpen. Wij hebben nogal wat veranderingen in werkwijze gehad en nu zelfs een verhuizing, maar je ziet dat de medewerkers het heel goed oppakken. De sfeer is uitstekend.�

Het Contactcenter van Unigarant heeft 120 werkplekken. Door de groei is de verzekeraar continu op zoek naar versterking van haar team.
Provincie:
Tag(s):