dinsdag, 10. juni 2008 - 10:51

Lelystadse stand op de Provada

Lelystad

Van dinsdag 10 tot en met donderdag 12 juni is de Flevolandse hoofdstad Lelystad met een opvallende stand vertegenwoordigd op de Provada Vastgoedbeurs in de Amsterdamse RAI.

De Provada is het jaarlijkse ontmoetingsmoment voor projectontwikkelaars, beleggers, makelaars en overheden. Onder het motto "Winnen in Lelystad, de marketing van een sterk merk" geeft Lelystad tijdens de komende Provada ruim baan aan het innovatieve bedrijfsleven in de stad.

Gemeentestand

In de stand is te zien waarmee ‘winnen in Lelystad’ letterlijk waar gemaakt wordt en hoe profijtelijk investeren in de snel groeiende stad kan zijn. De presentatie legt een verbinding tussen de ontwikkeling van een dynamisch bedrijf en een al even dynamische stadsontwikkeling.

Bezoekers aan de stand maken bovendien kans om een unieke belevenis in een exclusieve sportscar – ‘made in Lelystad’- te winnen. U vindt de spraakmakende Lelystadse stand op de Provada in hal 11 onder standnummer 21.

Medewerkers en bestuurders gaan op twee manieren in gesprek met de Provada bezoeker: tijdens het minicongres “Winnen in Lelystad, de marketing van een sterk merk� en tijdens speed-dates met verschillende wethouders.

Speed-date
Het gemeentebestuur stelt hoge prijs op nader contact en wil graag in gesprek met vastgoed professionals over vastgoedontwikkelingen, marktverkenningen en vastgoedinvesteringen.

De wethouders Jaap Lodders (economische zaken en toerisme) en Jop Fackeldey (ruimtelijke ordening en stadsontwikkeling) staan tijdens de Provada klaar voor speed-dates met geïnteresseerden.

Aanmelden speed-dates wethouders:
Op 11 juni kunt u van10.00 uur tot 12.00 uur speeddaten met Jaap Lodders, wethouder economische zaken. En op 12 juni kunt u van
10.00 uur tot 12.30 uur speeddaten met Jop Fackeldey, wethouder stadsontwikkeling en ruimtelijke ordening.
Aanmelden kunt u zich via de website van de gemeente Lelystad.

Op dinsdagmiddag 10 juni is vanaf 13.00 uur het voltallige college, onder aanvoering van burgemeester Margreet Horselenberg, aanwezig om bezoekers te informeren over de investeringsmogelijkheden in Lelystad.

Minicongres
Woensdag 11 juni is er in de Provada Hal 11 (congreszaal grenzend aan hal 11) het minicongres “Winnen in Lelystad, de marketing van een sterk merk�. Het in de markt zetten van een stad is meer dan vertellen dat je het middelpunt van de wereld bent.

Voor een geslaagde city marketing en city branding moeten publieke en private partijen de stad samen als een merk profileren. Commercieel directeur Jonathan Middag van Donkervoort Events zal de marketing van het merk Donkervoort uit de doeken doen. Jaap Lodders, wethouder economische zaken, presenteert de merkdimensies van de stad.
Provincie:
Tag(s):