dinsdag, 8. april 2008 - 10:25

Opel Agila.COM binnen twee dagen uitverkocht

Amsterdam

De verkoop van de exclusieve Agila.COM via internet mag als zeer succesvol worden bestempeld. Binnen twee dagen na de aankondiging van deze gelimiteerde internetverkoop was de eerste internet-telg van Opel al uitverkocht.

De nieuwe Opel Agila staat sinds kort bij de Nederlandse Opel-dealer in de showroom en kent een vliegende start. Niet alleen via internet, maar ook via het reguliere verkoopkanaal is de interesse in de trendy stadsauto volop waarneembaar.

Volgens Stephan Hinneman, marketing manager bij Opel, heeft de interesse in de Agila.COM ook de verwachtingen bij Opels verkooporganisatie overtroffen. 'Uiteraard hadden we wel verwacht dat er animo zou zijn, maar dit succes is toch wel bijzonder te noemen. Het onderstreept toch ook wel het feit dat deze aanpak een bepaalde doelgroep aanspreekt. We zullen ons dan ook beraden op de vraag hoe we dit succes in de toekomst een vervolg kunnen geven. Overigens dienen we daarbij niet te vergeten dat de meeste klanten hun nieuwe auto eerst willen zien en ontdekken en voor goed informatie, een helder advies en perfecte merkbeleving is de Opel-dealer natuurlijk onmisbaar.'
Categorie:
Tag(s):