zondag, 3. augustus 2008 - 12:26

Venlo start imagocampagne

Venlo

Zaterdagmiddag is in Venlo de aftrap gegeven voor de imagocampagne van de stad onder de noemer VenLOVErtelt. De imagocampagne gaat over Venlo in zijn geheel. Het gaat over Venlo als stad en gemeenschap, over de mensen, de bedrijven, de ruimte, het wonen, het centrum, de kansen en mogelijkheden die hier liggen.

Venlonaren krijgen tijdens de eerste campagneperiode de mogelijkheid om hun eigen ambities voor de stad te delen met de rest van de gemeente. Op verschillende manieren wordt mensen een ‘podium’ geboden waarop ze over hun ambities kunnen vertellen, zodat ze daarmee ook zelf verantwoordelijk worden voor het imago van de stad. Dit alles gebaseerd op het gewenste imago van Venlo: een stad waar hele goede kansen liggen om samen te werken aan de toekomst. Het is de uitdaging aan inwoners, instellingen, bedrijven en aan de stad zelf om dit waar te maken.

Venlo wil worden (h)erkend als een stad waar ze voorop durven te lopen, en waar het prima wonen en werken is. Bijzonder in Nederland, uniek in de regio. Een gemeente waar hoogopgeleide professionals graag wonen, waar nieuwe bedrijven hun gekwalificeerde personeel weten te vinden, en een gemeente waar de huidige Venlonaren én de regio trots op zijn: hier gebeurt het.
Provincie:
Tag(s):