dinsdag, 21. april 2009 - 19:51

Habbo's ontwerpen singlehoes Kelly Clarkson

Amsterdam

Bezoekers van de populaire tiener-community Habbo krijgen de kans om de officiële hoes te ontwerpen van wereldster Kelly Clarkson. Het winnende ontwerp van haar nieuwste single: 'I Do Not Hook Up' wordt echt uitgegeven en zal midden juni in muziekwinkels te koop zijn.

Vanaf 20 april kunnen bezoekers van Habbo (zogenaamde Habbo's) hun eigen ontwerp opsturen via Habbo.nl en Habbo.be. Zij gebruiken daarvoor de voor Habbo zo kernmerkende pixelstijl. Uiteindelijk zal de platenmaatschappij het winnende ontwerp kiezen en gebruiken voor de officiële single. De winnaar krijgt daarnaast een uitvergrote versie van zijn of haar eigen ontwerp.

Maandelijks bezoeken 950.000 unieke Habbo's - jongeren in de leeftijd 12 tot 18 jaar - het hotel, waar ze voor elkaar allerlei activiteiten, feesten en games organiseren.
Categorie:
Tag(s):