maandag, 10. januari 2011 - 11:20

Flinke omzetstijging VVV Cadeaubon in 2010

Leersum

De VVV Cadeaubon is en blijft voor veel mensen het ideale geschenk om te krijgen en te geven.

Het afgelopen jaar is de omzet van de VVV Cadeaubon, die bij 23.000 acceptanten door heel Nederland kan worden besteed, met bijna 3% gestegen ten opzichte van 2009. De verkoop van 8,1 miljoen VVV Cadeaubonnen zorgde voor de omzet van 125,9 miljoen euro.

De belangrijkste verklaring voor het succes van deze populairste cadeaubon van Nederland ligt in de brede besteedbaarheid, aldus Kees van Wijk, algemeen directeur VVV Nederland. Tot de acceptanten van de cadeaubon behoren niet alleen vrijwel alle landelijke winkelketens, attractieparken, goede doelen en musea, maar consumenten kunnen ook uitstekend terecht bij duizenden lokale winkeliers.

Bovendien biedt de VVV Cadeaubon aan zowel koper als acceptant volop zekerheid omdat de geldigheidsduur van de cadeaubon onbeperkt is en VVV Nederland, de uitgever van de VVV Cadeaubon, alle binnenkomende gelden absoluut veilig beheert.

Ook zakelijk een goed idee
Steeds meer zakelijke klanten ontdekken de VVV Cadeaubon als ideaal geschenk om personeel en relaties te bedanken of eens extra in het zonnetje te zetten, getuige de sterke groei in het zakelijk segment.

Persoonlijk
Het afgelopen jaar is de vormgeving van de VVV Cadeaubon vernieuwd en ook de website www.vvvcadeaubon.nl is in een geheel nieuw jasje gestoken. Bovendien is een uitgebreide serie cadeauverpakkingen en ‘e-cards’ aan het assortiment toegevoegd om daarmee het geven van een VVV Cadeaubon een extra persoonlijk tintje te geven
Categorie:
Tag(s):