donderdag, 6. januari 2011 - 13:49

Share your talent. Move the World.

Groningen

Met ingang van 11 januari 2011 start de Hanzehogeschool Groningen met een nieuwe campagne: Share your talent. Move the World. Met deze campagne wil de hogeschool laten zien dat ze betrokken is bij het streven naar een betere wereld en daar een praktische invulling aan geeft.

Bijdragen aan een betere wereld is niet alleen duurzaamheid en hulp aan ontwikkelingslanden. Het is aandacht voor ethiek in het economisch domein om tegenwicht te geven aan de graaimentaliteit bij jonge managers. Het is ook innovatie in energie voor nieuwe toepassingen in het dagelijks leven van de Nederlander en zorgen voor cultuurbehoud in Noord-Nederland. De Hanzehogeschool Groningen spreekt hierop haar studenten en docenten aan. Talent moet je niet alleen voor jezelf gebruiken om een diploma te halen of kennis over te brengen, maar juist delen met anderen. Daarmee verrijk je niet alleen de wereld, maar ook jezelf.
Het idee achter de campagne wordt ondersteund door studenten, medewerkers en contacten van de Hanzehogeschool Groningen; hiernaar is uitgebreid onderzoek gedaan.
Provincie:
Tag(s):