donderdag, 19. december 2013 - 22:33 Update: 03-07-2014 0:46

Commercial ‘Olli’ wint Gouden Loeki 2013

Commercial ‘Olli’ wint Gouden Loeki 2013
Commercial ‘Olli’ wint Gouden Loeki 2013
Hilversum

De Gouden Loekie is dit jaar gegaan naar de commercial ‘Olli” van verzekeringsmaatschappij ASR, Feyenoord en Diergaarde Blijdorp.

De naam van de dierentuin stond een paar maanden op de shirts van de voetballers van Feyenoord omdat de dierentuin in financiële problemen verkeert. In de commercial is voetballer Giovanni van Bronckhorst als kleine jongen te zien met zijn knuffel Olli. Dit stopt als de knuffel in het water valt. Na jaren, Giovanni is inmiddels topvoetballer, ontmoet hij Olli, die ook volwassen is geworden, op de parkeerplaats bij De Kuip. Ze zijn direct weer vrienden. De opbrengst van alle bellers en sms’ers ging naar Serious Request.

Provincie:
Tag(s):