woensdag, 25. februari 2015 - 17:36 Update: 27-02-2015 13:27

Vragen stellen aan Máxima Medisch Centrum kan nu ook via WhatsApp

WhatsAppen met 'Máxima' vanaf nu mogelijk
Foto: WhatsApp
Eindhoven

Vanaf nu is het mogelijk om te WhatsAppen met Máxima Medisch Centrum (MMC). Dit heeft het ziekenhuis woensdag bekendgemaakt.

‘Het MMC biedt deze extra dienst om het de patiënten en bezoekers makkelijker te maken een vraag te stellen’, aldus het ziekenhuis.

‘We willen zijn waar onze patiënten zijn’, motiveert Marijke Bax, adviseur patiëntencommunicatie van MMC de keuze voor WhatsApp. ‘En we willen patiënten helpen op de manier die zij het prettigst vinden. Of dat nu per telefoon, Facebook, Twitter, e-mail of in ons fysieke ziekenhuis is. Whatsapp is daar met ruim 9,4 miljoen actieve gebruikers in Nederland een logische aanvulling op.’

Online innovatie

MMC werkt constant aan innovatieve online toepassingen voor zijn patiënten. Het ziekenhuis zet sterk in op de dialoog met het publiek om betrokkenheid te creëren en extra zichtbaar te zijn. Het aanbieden van de service WhatsApp past in het beleid om op een laagdrempelige manier in contact te komen met patiënten en bezoekers. MMC vindt het belangrijk om de digitale service verder uit te bouwen en door te ontwikkelen. Vanzelfsprekend kunnen patiënten en bezoekers ook altijd op de vertrouwde manier bij het MMC terecht via telefoon, e-mail, Twitter en Facebook.

Categorie:
Provincie: