CO-vergiftiging

maandag, 10. december 2018 - 22:51

Gezin met drie kinderen loopt CO-vergiftiging op in Maastricht

In een woning in Maastricht heeft een gezin met drie kinderen maandagavond een CO-vergiftiging opgelopen. 'De vader, moeder en drie kinderen zijn naar Lees verder...

Gasten en personeel pizzeria onwel door koolmonoxide
zondag, 4. maart 2018 - 21:09

Man en hond overleden door vermoedelijk CO-vergiftiging

Nadat een 23-jarige man zondag bewusteloos in zijn woning aan de Langen Akker in het Limburgse Berg en Terblijt was aangetroffen is hij zondagmiddag in het Lees verder...

maandag, 21. maart 2016 - 18:56

RIVM: Meldingen onwelgeworden personen na bezoek shishaluonge

Het roken van een waterpijp is niet zonder risico’s. Eén van de risico’s is het vrijkomen van koolmonoxide (CO). Zelfs bij éénmalig gebruik kan dit leiden Lees verder...