donderdag, 21. januari 2010 - 14:37 Update: 21-01-2010 14:37

Citroën C3 en DS3 in februari en maart in showroom

Volgens de Chinezen is 2010 het jaar van de Witte Tijger. Liefde en passie zijn belangrijke thema’s dit jaar. Met de nieuwe Citroën C3 en de Citroën DS3 bewijst het merk haar passie voor creativiteit en innovatie. Lokale dealer Dijkstra Citroën pakt groot uit voor de introductie van deze vernieuwende concepten.

Voor de nieuwe Citroën C3 worden woorden als volwassen en onderscheidend regelmatig gebruikt. Volwassen in de zin van ruimte, want door het gebruik van horizontale lijnen doet de auto zeer ruimtelijk aan. Onderscheidend is de zogenaamde Zenith voorrruit, welke tot halverwege het dak doorloopt en hiermee een optimaal zicht creëert. De ‘visiodrive’, zoals de Citroën C3 ook wel genoemd, staat vanaf de derde week van februari in de showroom bij alle Dijkstra vestigingen.

De nieuwe Citroën DS3 is revolutionair. Een ultieme beleving die volledig naar persoonlijke voorkeur is aan te passen. Kopers kunnen namelijk de kleuren van het dak, de carrosserie, de buitenspiegelkappen en de wielen bepalen. Ook qua interieur is er keuze uit verschillende kleuren, materialen en bekledingen. Citroën voert het personaliseren ver door, want de koper kan zelfs kiezen uit zeven ‘uitrustingsthema’s’.

De vestigingen van Dijkstra Citroën in Lelystad, Almere, Heerenveen en Groningen worden vanaf de derde week van maart ingericht als ‘DS-center’. Dit betekent dat maar liefst vier verschillende types van de gloednieuwe Citroën DS3 worden getoond. Daarnaast zijn alle mogelijke opties en accessoires ter plekke te bekijken en kan er een proefrit worden gemaakt. Vanzelfsprekend is het ook mogelijk bij vestigingen Emmeloord, Sneek en Drachten de nieuwe Citroën DS3 te bewonderen en te berijden.
Categorie
Tag(s)