vrijdag, 19. juni 2009 - 10:26

Natasja Froger wint VROUW Award

Amsterdam

Daphne Deckers heeft donderdag 18 juni in Taets Art Gallery in Zaandam de eerste VROUW Awards uitgereikt. Maar liefst 10.000 VROUW-lezeressen hebben gestemd op hun favoriete producten, winkelketen, reclamecampagne en bekende Nederlander. Natasja Froger won de award in de categorie Bekende Nederlander, vanwege haar goede werk voor de Voedselbank.

Dyanne Beekman mocht eveneens een award in ontvangst nemen voor de door haar ontworpen collectie van C&A. Multinational Unilever mocht maar liefst 3 awards mee naar huis nemen voor: de reclamecampagne van Dove, tijd voor echte schoonheid, tussendoortje Magnum Mini en haarverzorgingslijn Andrélon Verrassend Volume.

De VROUW Awards - een initiatief van VROUW Magazine en Dagblad De Telegraaf - zijn dit jaar voor het eerst uitgereikt aan producten, winkelketens en wellnessresorts die het leven van vrouwen veraangenamen. Ook kon er gestemd worden op de beste reclamecampagne en vrouwelijke Bekende Nederlanders.

Producten die o.a in de prijzen vielen zijn The Collosal Mascara van Maybelline New York in de categorie Beauty en Beemster 20+ in de categorie Food.
Categorie:
Tag(s):