woensdag, 23. maart 2005 - 15:54 Update: 23-03-2005 15:54
Moeder slaat agent
Donkerbroek
Dinsdagochtend rond 11.30 is een politie agent geslagen door de moeder van een 16-jarige scooterrijder. De 16-jarige reed zonder helm over de van Zandenstraat in Donkerbroek.
Toen de agenten de jongen bij zijn huis aanhielden en een bekeuring uitschreven, begon hij tegen de agenten te schelden en te dreigen; hierop wilden de agenten de scooter in beslag nemen.
De naar buiten gekomen moeder reageerde hier furieus op en gaf een van de politiemensen en klap tegen het hoofd; hierop volgde een kleine vechtpartij tussen de politie en de moeder en zoon. De jongen werd aangehouden en overgebracht naar het bureau, de scooter werd in beslag genomen. ©BON
De naar buiten gekomen moeder reageerde hier furieus op en gaf een van de politiemensen en klap tegen het hoofd; hierop volgde een kleine vechtpartij tussen de politie en de moeder en zoon. De jongen werd aangehouden en overgebracht naar het bureau, de scooter werd in beslag genomen. ©BON
Provincie