donderdag, 17. maart 2005 - 15:49 Update: 17-03-2005 15:49
Documentaire presentatie MX-5
Rijswijk
Mazda presenteerde tijdens de 75e Salon de l’ Auto van Genève de nieuwe Mazda MX-5 roadster. De MX-5 is het nieuwste telg van het 16 jaar lange succesvolle model. Van deze presentatie heeft Mazda een 25 minuten durende documentaire gemaakt. De film geeft een kijkje achter de schermen van de presentatie en de geschiedenis van de nieuwe roadster.
© BON
Categorie