dinsdag, 13. december 2016 - 13:27 Update: 13-12-2016 13:40

‘Zit je haircut’ winnaar 'slechtste slogan' 2016

 ‘Zit je haircut’ winnaar 'slechtste slogan' 2016
Foto: sloganverkiezing.nl
Utrecht

Hairsalon en barber Local Heroes uit Utrecht heeft 'de slechtste slogan van het jaar 2016' gewonnen. 'Deze reclameleus kreeg de afgelopen week de meeste stemmen', meldt sloganverkiezing.nl, de organisatie achter de verkiezing dinsdag.

Stemmen

Van 7 tot en met 12 december konden mensen hier hun stem uitbrengen op tien genomineerde slogans die door de deskundige jury waren geselecteerd. Dit jaar bracht een recordaantal van 8.971 stemmers maar liefst 15.326 stemmen uit. Op de tweede plek staat ‘Your shit is my food!’ van het Haagse loodgietersbedrijf L.P. Reith. De ‘winnaar’ ontvangt binnenkort De Blauwe Tegel 2016.

De volledige uitslag van de verkiezing 2016 is als volgt:

1    Zit je haircut (hairsalon en barber Local Heroes, Utrecht) met 3247 stemmen
2    Your shit is my food! (loodgietersbedrijf L.P. Reith, Den Haag) met 2842 stemmen
3    Tiet voor een goede BH (lingeriewinkel Hullegie, Epe) met 2284 stemmen
4    Linger OG Makelt het voor elkaar! (makelaar Linger OG, Amsterdam) met 1560 stemmen
5    Wie niet horren wil moet maar voelen (Horrenpartners hordeuren, Lonneker) met 1229 stemmen
6    We’re full of crêpe! (mobiele foodtruck Creppies, Vlaardingen) met  1016    stemmen
7    Food to Thai for! (Thais restaurant Thai from Sky, Amstelveen) met 980 stemmen
8    Wij spelen open taart (Strik Patisserie, Nijmegen) met 785 stemmen
9    Aad Kentie. Wie kentie niet?! (koffie- en snackcorner Aad Kentie, Rotterdam) met 694 stemmen
10    Zaag u niet uit de naad. Wij zagen alles op maat (houthandel Van Straalen, Utrecht) met     689 stemmen

Categorie:
Provincie: