dinsdag, 22. mei 2007 - 15:24 Update: 22-05-2007 15:24

Estelle Gullit pint bij SRV-wagen PC Hooftstraat

Amsterdam

Vaste bezoeker van de PC Hooftstraat, Estelle Gullit, kwam dinsdag niet om de nieuwe collectie van de modehuizen door te spitten, maar om haar dorst te lessen in de SRV-wagen van supermarktketen Dirk van den Broek. In de rijdende supermarkt rekende Estelle om 13.00 uur een flesje water af met haar PINpas.

Met deze PINtransactie gaf zij de aftrap van de campagne 'Klein bedrag? PINnen mag!'. Winkeliers willen hiermee het PINnen van lage bedragen stimuleren.

Dirk van den Broek is de eerste supermarktketen die deze campagne voert! Een belangrijke voorwaarde is dat bij het betalen van een klein bedrag met de PINpas niets extra's aan de consument wordt berekend. 'PINnen komt zowel de veiligheid van de consument als de veiligheid van de winkelier ten goede. Hoe meer er wordt gePINd, hoe minder contant geld er in de winkel is, waardoor de kans op criminaliteit afneemt,' licht directeur Dirk van den Broek toe.
Categorie
Tag(s)