Verhogen sportparticipatie
Met de lancering van deze opvallende en krachtige donatiecampagne wil Fonds Gehandicaptensport laten zien dat sport voor iedereen toegankelijk moet zijn. En dat de uitgangspunten aan de start voor iedere sporter gelijk moeten zijn. Om dát te kunnen realiseren en daarmee de sportparticipatie voor mensen met een beperking te verhogen is het doel van deze campagne om zoveel mogelijk donaties op te halen. Zodat sport voor iedereen eerlijk wordt.
Krachtige samenwerking
Creative agency TBWANEBOKO heeft in de afgelopen maanden deze opvallende en krachtige campagne voor Fonds Gehandicaptensport gemaakt. Samen met mediabureau dentsu Benelux, productiehuis CZAR Amsterdam (regissuer Philip de longh), animatiebureau Ambassadors, Sonic Branding bureau Amp en fotografenduo Chris en Marjan, hebben ze afgelopen januari de handen ineengeslagen om voor Fonds Gehandicaptensport een donatiecampagne te ontwikkelen. Een unieke samenwerking, waarbij alle partijen belangeloos hun creativiteit, expertise en contacten in medialand inzetten om Fonds Gehandicaptensport beter op de kaart te zetten en zo de sportparticipatie voor mensen met een beperking te verhogen.