Volledige Brand Experience
Bezoekers die een kaart weten te bemachtigen kunnen verspreid over diverse zalen, studio’s en ruimtes een gevarieerd aanbod aan panels, masterclasses, workshops en demosessies bijwonen. Hiervoor heeft Robbert van der Corput (Hardwell) zoveel mogelijk internationale en nationale artiesten en collega’s uitgenodigd die aangesloten zijn bij zijn label. Om de beleving compleet te maken zijn er diverse expositieruimten waar foto- en videobeelden te zien zijn, is er een officiële fanshop en wordt er afgesloten met een gezamenlijke netwerkborrel.
Uitdagende locatie in Oost
Revealed heeft voor deze primeur Q-Factory als locatie gekozen. Het multifunctionele pand gelegen in Amsterdam Oost ademt muziek door al haar voegen en heeft onlangs vijftig hotelkamers geopend. Het programma is mede tot stand gekomen met de medewerking van ‘in-huis’ zittende partijen zoals Abbey Road Institute, United Pop, Studio Box en LMG Outfly Music Group. ‘Dit maakt het project zo uniek’, aldus Label Manager Sebastien Lintz.
Day & Night
Het congres maakt deel uit van een nieuw concept. Tijdens de nacht zal Revealed in Q-Factory een spectaculaire showcase avond presenteren. De huidige opzet waar dag en nacht onder een dak gecombineerd wordt, geldt als een eerste pilot event. Label Manager Lintz geeft aan dat het voor Revealed als lifestyle merk enorm belangrijk om in direct contact te blijven met onze achterban. ‘Dit initiatief geldt voor ons als een ‘blueprint event’ en kan bij succes wereldwijd worden uitgerold.